دستگیری سارقان اماکن خصوصی / سرقت سیم و کابل برق در نور

دستگیری سارقان اماکن خصوصی / سرقت سیم و کابل برق در نور

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی درسوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارقین را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سوادکوه شمالی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در شهرستان نور

سرهنگ زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم طی یک عملیات ضربتی در شهرستان نوشهر دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کرد.

شالیکار از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات نیز خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

یک بستر و دو رویا!

رمزگشایی از ۸۴ فقره سرقت در گلوگاه

کشف 33 فقره سرقت در محمود آباد

0 نظر

ارسال نظر

capcha